t na kalendář

středa 29. října - úterý 25. listopadu 2008

Lááááázně...

Všechno zlé je i pro něco dobré, a tak mě po mé operaci zad čekala odměna v podobě lázní. No a protože srdci mému je nejbližší Třeboň, ani jsem se moc dlouho nerozmýšlela, kdeže bych ve své rekonvalescenci chtěla pokračovat . V Třeboni až tolik lázeňských domů, takže není moc těžké uhádnout, kam jsem zavítala já - jsou to

Říjen Listopad

10.11.

11.11.

12.11.

13.11. 14.11. 15.11. 16.11.

14. - 17.11.

22.11.

23.11.

od miry.l

24.11. 25.11. 26.11. 27.11. 28.11. 29.11. 30.11.

FOTO a jiná

DOKUMENTACE

* Tady bydlím já...

* Procházka lázeňským parkem

* Balneace neboli procedúry

* Třeboň aneb kde jsem se to vlastně ocitla

* Test třeboňských cukráren a kaváren - Malýho cukrárna (31.10.08), cukrárna Adria (1.11.08), Zámecká cukrárna (2.11.08), Gracie (3.11.08), cukrárna Pohádka (6.11.08),

Figar´s wine bar + Café (8.11.08), U Adolfa (10.11.08), Happy Cafe (11.11.08),

* čt 30. 10. 2008 - Výlet s Kominíkem k rybniční panně Pergolíně

* ne 2. 11. 2008 - Výlet s mirou.l k Emče Destinový a foto od miry.l

* po 3. 11. 2008 - Výlet s mirou.l na Dunajovickou horu a foto od miry.l

* st 5. 11. 2008 - Výlov rybníka Svět

* čt 6. 11. 2008 - Výlet s mirou.l jihovýchodním okolím Třeboně a foto od miry.l

* so 8. 11. 2008 - Sobotní relax

* ne 9. 11. 2008 - Nedělní relax

* út 11. 11. 2008 - Cesta kolem Světa

* st 12. 11. 2008 - Testování brodíků s Kominíkem

* pá 14. 11. - po 17. 11. 2008 - NaKoláci v lázních...

* čt 20. 11. 2008 - Akvárium v Krčínově domě a foto od miry.l

* so 22. 11. 2008 - S Kominíkem k aqaduktu

* ne 23. 11. 2008 - ...prostě Landštejn :o))) - moje foto, od miry.l

* no a to je z mého lázeňského pobytu tak asi fschechno .

LÁZEŇSKÝ DENÍČEK

lázeňský park

Třeboň

nahoru

Tak a jsem tu... Cesta z Prahy teda byla dost děs - vyjela jsem v 10:30 a první kolonu jsem chytla už ve Zlíchovském tunelu, ale ta se celkem sunula. Druhá mne zastihla před Průhonickou pumpou a protože byla poměrně stojací, oprášila jsem své znalosti místních cyklotras a opustila slavnou D1 na exitu 6. Přes Průhonice a Kamenici jsem to vzala rovnou k Benešovu. Další půlhodinové zdržení mne pak čekalo za Planou nad Lužnicí, kde se dělá nový povrch a pouští se provoz kyvadlově. Já prostě nechápu, jak to ten Kominík stíhá za 1,5 hodiny, protože mě to trvalo 3,5 hodiny !!!

Do recepce jsem dorazila ve 14:02, takže oběd, jehož výdej končí ve dvě, jsem už nedostala. Ale to mi nevadilo. Místo toho jsem uhradila všechny pobytové a lázeňské poplatky, což mi teda naopak vadilo, ale protesty byly zbytečné... A nastěhovala jsem se do svého pokojíčku. Trošku jsem teda množstvím zavazadel šokovala lázeňského portýra, ale zabalit se na 4 týdny do jednoho kufříku prostě neumím .

Po večeři jsem pak v doprovodu miry.l absolvovala orientační kolečko, abych věděla, "ke je louka, kde je les" . Prostě kde je náměstí a obchod a cukrárna a Krčínův dům a rybník a tak vůbec. No, na náměstí jsem si cestu pamatovala, ale pak se mi to "doprava - doleva" tak nějak slilo a sama bych teda cestu zpět hledala dost ztěžka . A navíc začalo slušně pršet, takže jsme pěkně zmokli a po návratu na pokojíček jsem se okamžitě naložila do svého sprcháče a pořádně jsem si prohřála kostru horkou vodou .

Dieta č. ? - až zítra se uvidí...

snídaně - tak ta byla ještě doma v mé oblíbené pekárně

oběd - nutridrink

svačina - dvě mrkve

večeře - porce suché rýže a marinovaný celer (ten byl z domácích zásob ). Navíc jsem k tomu obdržela ještě přednášku spolustolovníka o jeho 30ti stehách na koleni, které má operované po bouračce - rozmydlil si kolínko o palubku... Moje nervy, tohle 4 týdny asi nevydržím...

čt 30. 10.

druhý den

procedúry

foto z výletu

nahoru

Tak a první noc mám za sebou. Nakonec se mi ani nic nezdálo, ale ve 2:45 se mi otevřelo oko a tvářilo se, že je vyspané. Chvilku mi to trvalo, než jsem ho přemluvila, že vstávat v tuhle hodinu je naprostá blbost a dospala jsem si to až do budíčku o šesté. Jo, nedělám si legraci, budíček mám pěkně v šest. Tohle jsou totiž lááááááázně.

Hned po snídani - v 8:00 jsem naklusala k lékařce, která mne ohledala a vypsala procedúry. Dostala jsem

rehabilitační plavání - jde prostě o plavání v bazénu s vodou teplou 30° C a v rámci bazénu jsou k dispozici ještě 2 vířivky, bublinková lehátka, podvodní proudy, masážní proudy, pára a tobogan. Předepsali mi 9 hodin a bylo možno je vybrat dle vlastní potřeby. Paráda .

slatinnou koupel (prostě "bahno") - je to 15ti minutová koupel v rozemleté naředěné rašelině o teplotě 37° C. Je to tmavě hnědé, nesmrdí to, jak někteří tvrdí a je to velmi a to velmi příjemné. Dalších 15 minut následuje odpočinek v tzv. ovinu - prostě vás zabalí do prostěradla a deky a čtvrthodinky můžete v poklídku pospávat .

klasickou masáž - není to žádná drasťárna, prostě vám krouživými pohyby uvolní svaly, v mém případě zádové a šíjové svalstvo. Masíruje se krémem rozpuštěným ve vlažné vodě, takže je to velmi a to velmi příjemné.

podvodní masáž - jo, tak tohle je docela síla. Šoupnou vás do hluboké vany s vodou teplou 37° C a pak vás pěkně proudem vody pod tlakem 2,5 atm masírují pěkně od špiček nohou po ramena. Nejprve zepředu a pak zezadu. A když je masérka necitlivá, tak to teda není žádná legrace. Když tím proudem omylem cákne na břicho, tak to docela slušně pocítíte... Masáž trvá 15 minut a je to tak akorát.

perličkovou koupel - tak to je prostě a jednoduše koupel v bublinkách ve vodě o teplotě 36° C. 15 minut se leží v bublinách a 15 minut v "ovinu" .

laser - tak tady by mě zajímalo, do jaké míry to fakt pomáhá a do jaké je to jen lapač na prachy. Aplikace prý zmírňuje bolesti a urychluje hojení ran a pooperačních stavů. Přitom aplikace trvá asi 10 minut a spočívá v tom, že se kolem inkriminovaného místa sestřička párkrát dotkne jakousi tyčinkou nepojenou na přístroj. Nepálí to, nepíchá to, nehřeje to, nestudí to, jen to trošku pípne.

cvičení v bazénu - tak tohle je parádička. Cvičí se v malém bazénku max. pro 8 lidí a je to fakt děsně příjemné. Svaly se krásně se uvolňují a procvičují současně.

jógu - jóga je prostě jóga. Jsem strašně ráda, že jsem si ji tady mohla vyzkoušet, i když tady v lázních bylo vedení velmi mírné. Přece jenom bylo cvičení zaměřeno na pooperační stavy pohybového aparátu.

pooperační cvičení - šlo o skupinové cvičení a mě teda dalo docela dost. Cvičili jsme s dřevěnou tyčkou, na míčích nebo jen na žíněnkách a naučila jsem se i některé nové cviky na posilování břišních svalů.

fysioterapii - prostě půlhodinka u fysioterapeutky. Trošku mě protáhla, trošku promáčkla a naučila i dva nebo tři uvolňovací cviky na ty moje "esíčka".

mechanickou masáž - tak tohle byla velmi a to velmi příjemná záležitost. Položila jsem se na vodní lůžko a po zapnutí mi dvě trysky masírovali ze spoda záda pěkně pomalu zprava doleva a posunovalo se to od krku až po paty. Trvalo to 15 minut a bylo to úžasné.

Slušná porce, ale mám na to 4 týdny ...

Pak jsem skákla na tzv. časování neboli balneaci, tj. vlastně rozpis procedur, no a pak jsem vyhledala dietní sestru, abych se s ní dohodla na možnostech mého stravování. Viditelně se jí přitížilo, když jsem jí řekla, že v základu nejím maso a smažené a valnou většinu zeleniny, protože se tím v podstatě vyloučila všechna jídla na jídelníčku kromě žemlovky a povidlových knedlíků . Když se z prvního šoku vzpamatovala, začala mi sestavovat vlastní jídelníček z různých dostupných diet. Po 20 minutách úmorné dřiny jsme měly hotový jídelníček na 4 dny, ale při představě, že tohle se mnou bude absolvovat 2x týdně, se jí znovu viditelně přitížilo . A tak to vyřešila jednoduše a deifinitivně. Neradujte se, nezastřelila mne, ale přesunula mě do jídelny k "samoplátcům", kde jednak jídelníček umožňuje větší variabilnost a pak je tu k dispozici švédský stůl, takže jogurt, sýry, ovoce a zelenina (a taky záskusky a koláčky ) jsou k dispozici v podstatě pořád. Konečně mi to moje stravování přineslo také nějakou výhodu .

Tak a dopoledne bylo hotovo a do oběda mi zbyly asi 2 hodinky volna. A jak jinak je využít, než jít po stopách mé večerní procházky. Náměstí jsem našla v pohodě, Krčínův dům rovněž a tak jsem si hned odškrtla kultúru v podobě návštěvy Akvária. Rybník Svět jsem také nepřehlédla a domů jsem trefila rovněž. Tak špatné to se mnou ještě nebude .

No a po "O" jsem se konečně vrhla do víru předepsaných procedur. Začíná to pozvolna, ale prý bude přituhovat...

Procedury pro dnešní den

13:00 slatinná koupel - 15 minut v bahně teplém 37° a 15 minut odpočinek v dece - parááááda, tohle beru .

14:00 skupinová jóga - prostě hodinka jógy a musím říct, že mi také udělala móoooooc dobře, to beru rovněž .

A co s načatým odpolednem?!? Co asi, když jsem si přivezla kolo a venku se vybarvil nádherný podzimní den . S Kominíkem jsme dali 16 km kolem Třeboně (k rybniční panně Pergolíně a zpět do Třeboně, kde jsme ještě stihli kouknout do Galerie U Žabouše) a já osobně jsem před večeří móoooooc pěkně vyhládla .

Fotodokumentace

No a večer se dostavily první účinky mého pobytu v lázních - přestala mě bolet záda a začal mě bolet zub . Resp. čerstvá nástavba připravená pro korunku. Ale bolela jak čert a vydrželo jí to i následující dva dny...

Lázeňské menu

snídaně - chléb s máslem a se solí, mrkev

oběd - kapr na modro s bramborem

svačina - 2 krajíčky toustového chleba a jablko

večeře - chléb s máslem a se sýrem, 1/2 rajčete, okurkový salát

pá 31. 10.

třetí den

Malýho cukrárna

nahoru

Ráno jsem otevřela oko už ve 4:45 a okamžitě bylo jasné, že výsledky mučení zvaného procedury se dostavují. Měla jsem pocit, že někdo používal moje tělo celou noc a navíc ho ještě zmlátil. Jediným štěstím bylo, že v uších nejsou svaly, protože by mě dozajista bolely i ty... Tak tohle jsou ty láááááázně... Tohle tady s lidma dělají... A to sem dokonce ještě někteří jezdí kvůli tomuhle dobrovolně a jsou ochotni si za to i zaplatit. Masochisti, normální masochisti...

No, můj pohyb se dnes pohybem moc nazvat nedal, ale nějak se mi dařilo své tělo ovládat a činit ranní úkony. Mimochodem ten pohled do zrcadla, ten bych vám teda nepřála. Do občanky nemělo smysl se dívat, protože ty kruhy pod očima, který na mě ze zrcadla koukaly, ty se teda podle občanky identifikovat nedaly . Škoda že se neslaví u nás Halloween, protože bych stopro z fleku vyhrála první cenu .

Ale dost srandiček. Po snídani jsem se vydala zakoupit plovací destičku, abych mohla do bazénu. Ale nebylo mi přáno - změnili otvírací dobu a v lázních to nesdělili... Prostě až po "O".

V 10:00 jsem pak zcela dobrovolně podstoupila kurz Nordinc walking. Tak tohle teda můžu každému jen doporučit. Je fakt, že chodecké hůlky používám při výletech již několik let, ale až teď jsem zjistila, že naprosto blbě. Odteď se to ale výrazně zlepší .

Dnes na mučidlech

13:30 pooperační tělocvik - dnes se cvičilo s dřevěnou tyčkou a přála bych vám vidět toho "švarného" cvičitele - vysloveně sportovní typ. Do výšky 170 cm, přes pas to samé, věkem nad 50 let, ale jinak v pohodě . Zkrátka a dobře - když ty cviky zvládl on, nebyl nikdo, kdo by je nemohl zvládnout rovněž. Jen doufám, že tento tělocvik nebude mít na moji postavu tak výrazný vliv jako na tu jeho .

14:30 perličková koupel - jo tak tohle prosím to ano, to mi můžou dělat. 15 minut v teplých bublinách a 15 minut odpočinek v zábalu. Prostě parááááda .

Moje tělo se sice po tomhle mučení necítilo nejlépe, nicméně dneska byl poslední den, kdy jsem mohla shlédnout výstavu "Třeboňsko - krajina a lidé" a tak jsem po sváče vyrazila na zámek. Ale fakt to stálo za to, i když jsem se do centra ploužila velmi a to velmi volným vycházkovým krokem - prostě trvalo mi to tentokrát dvakrát tak dlouho než včera .

No a pak už byla večeře a po večeři zasloužený odpočinek, po kterém moje zruchané tělíčko celý den toužilo .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt a tvarohovo-makovo-pidlový koláček

oběd - povidlové taštičky s jahodovým jogurtem

svačina - 2 krajíčky toustového chleba a jablko... a pak ještě věneček a třený banánek z cukrárny od Malýho (teda tady bych vám přála vidět nejen ty výborné zákusky, ale hlavně ty lidové ceny; okamžitě jsem si tohle zařízení oblíbila )

večeře - chléb s máslem a se sýrem, vařené vejce, okurka, rajče

so 1. 11.

čtvrtý den

cukrárna Adria

nahoru

Tak dneska ráno už jsem se cítila být zpátky "ve svém kožiše". Prostě bylo to nesrovnatelně lepší oproti včerejšku. Skákla jsem si pro jogurt k snídani a hned jsem se vydala do bazénu. Jsem sice neplavec s fóbií z vody, ale tady to fakt půjde. Bazén se slanou vodou o teplotě 30° C hluboký 0,95 m je pro mě naprosto úžasný. K tomu bublinková lehátka, dvě vířivky, pára... Plánovaná hodinka mi tu utekla jako nic a rozhodně nebudu mít problém strávit tu i více jak hodinu.

No a když jsem tak krásně vyhládla, následovala zasloužená snídaně. Jogurt s banánem servírovaný pěkně do postýlky, k tomu kávička a televize. Jo, tak tohle jsou láááááázně přesně podle mých představ .

07:30 bazén

12:30 slatinná koupel - příjemňoučké teploučké "bahníčko"

13:00 cvičení v bazénu - tak tohle byla také příjemně strávená půlhodinka, to mi dělalo na tělíčko móooc dobře

No a pak jsem se vydala do města. No, vydala, spíš jsem se tam odploužila, protože ta moje chůze je čím dál pomalejší a pomalejší. Teda pardon, vlastně vycházkovější a vycházkovější . Prostě láááázně, tak není kam spěchat . Ve městě jsem tentokrát hodlala vyzkoušet solnou jeskyni "Pod věží". Když odpočinková lázeňská terapie, tak si ji prostě dopřeju se vším, co Třeboň nabízí . A musím říct, že mě nasolili móooooc dobře. Krásně jsem si skoro hodinku pospala zabalená v dece a je fakt, že se tam dýchalo opravdu suprově. Tohle teda můžu doporučit každému. A je fakt, že příjemné účinky solné jeskyně jsem já osobně cítila na obličeji ještě večer.

No a pak už jsem jen odpočívala... a odpočívala... a odpočívala... Mít pokoj sama pro sebe, to je prostě paráááda .

snídaně - jogurt s banánem

oběd - bramborová kaše, vařené vejce a kremrole s kávičkou

svačina - pidlový koláč - tentokrát jsem zvolila cukrárnu Adria poblíž solné jeskyně a nic moc, byla jsem tu sice poprvé, ale rozhodně naposledy - obsluha mě dost zklamala

večeře - sýrový talíř - už se vám to může zdát trosku stereotypní, ale chleba se sýrem a kus zeleniny já teda fakt můžu každý den

ne 2. 11.

pátý den

Zámecká cukrárna

nahoru

Ráno jsem zase měla pocit, jako bych celou noc skládala uhlí. Ach jo, večer jde člověk spát pěkně čerstvý a bezbolestný a ráno vstává jak zmlácený. Moje nervy . No ale začínám si zvykat... Místo snídaně jsem zase skákla do bazénu, abych se trošku rozhýbala a pak jsem si pěkně v postýlce dala snídaničku. A nakonec jsem v tý posteli vydržela celé dopoledne, protože v neděli se žádné lázeňské mučení neprovozuje .

Ale odpoledne už žádné flákání. Hned po "O" jsem si skákla pro kolo a s mirou.l jsme vyrazili na cestu kolem Rožmberka. Parááááda. Dnes byl nádherný podzimní den - no, někteří teda krs tu mlhu žádný krásný den neviděli, ale byl. Bylo příjemně teploučko a dýchalo se jedna báseň. A rozhodně se neprášilo .

Trasa: Třeboň - cyklo 1034 - Břilice - Přeseka - Bobrovna u Rožmberka - přes hráz Rožmberka - lesní silničkou přes Kočičí vršek - hájovna Hodějov - přes silnici E551 - kolem hájovny Krávovna - pomník Emy Destinové - po ČTZ kolem rybníku Ženich - po lesní silničce k hájovně Kolomazna - kousek po hlavní E49 - kolem penzionu Na Hrádečku a asfaltovou silničkou až do Třeboně..., na náměstí..., na zámek a do Zámecké cukrárny .

Délka: cca 31,5 km

Fotodokumentace: moje a od miry.l (ode mne teprve bude )

Na mých zádech teda byla dnešní vyjížďka dost znát. To drncání přes hráze rybníků mi moc dobře neudělalo, i když v rámci celé trasy to nemohlo dát ani 5 km. Těsně před Třeboní jsem do sebe musela nasunout dokonce jeden růžáček a stejně jsem se doplazila do cukrárny jen s vypětím posledních sil... Z těch zad mi bylo docela šoufl... Já prostě v lázních nejsem evidentně kvůli rekonvalescenci, ale kvůli destrukci .

Ještě že jsem si mohla trošku odpočinout v cukrárně - tentokrát jsem prubla Zámeckou, ale nic moc - capuccino vaří z pytlíku, čaj dávají rovnou do hrnku a dorty mají hlavně čokoládový... Zkrátka Malýho cukrárna to prostě není. Ta zatím jednoznačně vede.

No a když jsem se vrátila zpátky na Auroru, šupla jsem se svým tělem do sauny. Co jiného na bolavá záda než je pěkně prohřát a nechat je v teploučku odpočinout. A fakt to pomohlo .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt a půlka grepu

oběd - vařené brambory s pestem a vařená mrkev

svačina - 2 plátky toustového chleba se sýrem, mrkev a vařené vajíčko, pytlík medvídků a pak ještě linecké kolečko, kokosová roláda a capuccino - holt to byl trošku náročný výlet

večeře - šopský salát s jogurtem

po 3. 11.

šestý den

Gracie

nahoru

Dnešní ráno bylo vysloveně klidové - až do 10:30 jsem seděla u noutbúku . Pak to ale šlo chvilku ráz na ráz. Prostě žádný flákání .

10:30 cvičení v bazénu - to už znám, to beru

12:30 mechanická masáž - jo tak tohle to bych vám přála zkusit, to bylo naprosto úúúúúúúžasné. Odměřených 15 minutek mi uteklo jako voda. A o co vlastně šlo?!? Položila jsem se na vodní lůžko a po zapnutí mne zevnitř začaly masírovat dvě vodní trysky. Měla jsem pocit, jako by se mi přes záda překulovaly dvě kuličky pěkně zprava doleva postupně od krku až ke kotníkům a zase zpátky. Vůbec se mi z toho zázraku nechtělo vstávat. To byla naprostá nádhera.

13:00 pooperační tělocvik - tentokrát jsme cvičili na balónech

17:40 bazén

No a protože se v průběhu dne vyklubalo na oblohu sluníčko a teploměr vystoupil na krásných 17° C, co jiného dělat s volným odpolednem než vzít kolo a vyrazit na výlet. Dnes byla naším cílem Dunajovická hora a s mirou.l jsme oba vyhodnotili výlet jako velmi zdařilý. V lomech na Dunajovické hoře byl prostě nádherný podzimní den. Závěrečné zhodnocení jsme provedli v cukrárně Grácie, která nezklamala. Káva výborná, čaj skvělý a dortíky čerstvé. Prostě paráda .

Trasa: Třeboň - Břilice - Dunajovice - Dunajovická hora - Dunajovice - Přeseka - Třeboň - cukrárna Gracie

Délka: cca 20 km - dneska to byla prostě taková silniční pohodička, s terénkem musí hóoodně opatrně...

Fotodokumentace: moje a od miry.l

Hned po příjezdu "domů" jsem si vyzvedla večeři a šla jsem si ještě prohřát svalstvo do bazénu. Hodinka v bublinkách a páře mi rozhodně neuškodila. Naopak - večeřička pak chutnala dvojnásob .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt a pidlový koláček

oběd - rýže, mrkvový salát s broskvový, kávový banánek

svačina - 2 plátky toustového chleba se sýrem a mrkev... no a pak v cukrárně jablečný závin a máslová trubička a latté a šípkový čaj v cukrárně Gracie

večeře - chléb s máslem a plátkovým sýrem a kiwi

út 4. 11.

sedmý den

nahoru

Včera byl tady náááádherný slunečný den, ale dneska... Dneska ale svět mizel v mlze a to teda mlze jak z Rákosníčka... Ovšem mě to nevadilo . Ráno jsem si u snídaně namazala chlebík máslem, vzala vajíčko na tvrdo a mazala jsem do bazénu, abych si stihla tělíčko pěkně prohřát ještě před masáží. Po bazénu jsem měla čtvrthodinku času kterou jsem využila k snídani, pak jsem absolvovala masáž, no a pak jsem měla celé dopoledne volno . Ale žádné pikantnosti neočekávejte - musela jsem také trošku pracovat... Lázně jsou sice lázně, ale nějak si na ten lázeňský život po cukrárnách také musím vydělat .

07:40 bazén

09:00 klasická masáž - tak tahle mučírna, ta je taky móooc příjemná. Teda ta blonďatá domina, co na mne nastoupila, ta budila úctyhodný respekt, ale ručičky měla ze zlata. Zádíčka mi jemňoučce namasírovala nějakým masážním krémem rozpuštěným v teplé vodě. No prostě parááááda. A zvlášť když jsem si předtím dala hodinku bazének...

13:30 laser - tak tohle byla bleskovka. Prý to uvolňuje a odstraňuje bolesti a křeče. Tak uvidíme, jaké to bude mít následky.

14:00 jóga - to už znám, to půjde

15:00 slatinná koupel - prostě "bahno"

Po bahně jsem se moc nerozhlížela a rychle jsem mazala do města do solné jeskyně, kde jsem si po tom náročném dni úúúúžasně odpočinula .

snídaně - chléb s máslem a se solí, vajíčko na tvrdo, 1/4 grepu

oběd - houbové rizoto, okurkový salát a jako zákusek jahodový a mandarinkový kompot s jogurtem (prostě k zákusku byla čokoládová placička, tak byla nevyhnutná improvizace )

svačina - pomeranč

večeře - těstoviny s jogurtem, kiwi (Původně jsem si teda cestou ze solné jeskyně chtěla do těstovin koupit nějakou mušli nebo kalamáru, ale nějak jsem pozapomněla, že jsem v kraji rybníků... Tady možná znají kapra a štiku, ale jak vypadá mušle, natož aby ji měli v konzervě, to ani omylem... No ale nakonec i ten jogurtík byl dobrý )

st 5. 11.

osmý den

foto z výlovu

nahoru

Ach jo, ta rána by neměla být. Zažívat každé ráno ten pocit, že mě v noci někdo zmlátil tělo, to už mě teda fakt nebaví... Ale zase jsem se nějak vyhrabala a začala jsem fungovat. V poklídku jsem se nasnídala, skákla jsem na masáž, no a pak jsem vyrazila k rybníku Svět, kde od včerejška probíhá výlov. Dnes už se spíš paběrkovalo, ale smažených a uzených rybiček ve stáncích bylo dost a dost. A byly móoooc dobré .

No a pak jsem zjistila, že je v době výlovu mimořádně otevřen zámek. Hurá, mám možnost si jej odškrtnout!!! Ovšem moje radost netrvala dlouho. K pokladně jsem dorazila cca v 10:10 a byla jsem odmítnuta, nechť přijdu v 11:00. No a v jedenáct mě vyfuckovala, že prý jsem sama a to se provádět nebude. Ach jo. Tak to zkusím ještě zítra dopoledne, teda pokud se mi podaří přesunout "bahno".

08:40 klasická masáž - to byla paráda

13:00 podvodní masáž - jo tak tohle teda bylo maso. Byla jsem šoupnuta do vany plné teplé vody a hadicí s tryskou č. 6 mě sestřička masírovala. Proud byl pod tlakem 2,5 atm a bylo to teda na svalech znát

13:45 fysioterapie - jo tak tohle také beru. Uvolnění zad, měkké techniky a funkční cvičení to je přesně to, co pro svoje zádíčka potřebuji.

14:00 fysioterapie - a dávají to vždycky duplovaně...

14:15 laser - tak to byla už pohodička

No a pak jsem neodpočívala, jak si může někdo myslet, ale padla pustila jsem noutbúk a něco jsem zase popracovala . Ale moc jsem to nepřeháněla - před večeří jsem si ještě dala hodinku bazének, aby mi trošku vyhládlo a více chutnalo .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s machtovým koláčkem, a pak ještě kousek uzené ryby a v Malýho cukrárně košíček s kávičkou

oběd - pečený pstruh s chlebem

svačina - kiwi

večeře - vařené brambory, okurka, 1/2 rajčete a mrkvový salát

čt 6. 11.

devátý den

cukrárna Pohádka

nahoru

Dnes ráno byla za oknem zase pravá Rákosníčkova mlha. Ale nebyl zatím důvod se tím rozptylovat. Kolo jsem měla plánované až na odpoledne . Dopoledne jsem po procedurách zkusila nový útok na zámeckou prohlídku. A dnes úspěšně. A dokonce jsem se trefila i na trasu B, což je prohlídka obytných prostor Schwarzenberků. A mě osobně se to fakt líbilo .

09:30 slatinná koupel - pohoda

13:30 laser - také pohoda

Cestou ze zámku (krátce před polednem) už bylo patrné, že mlha ustupuje a v jednu hodinu už začalo i vysvítat sluníčko. Takže v plánované dvě hodiny jsme se sešli s mirou.l u Kominíka a vyrazili jsme na výlet. Kominík měl původně jet s námi, ale ještě potřeboval cosi přeříznout , tak že prý nás potom dožene... A taky dohnal, tedy spíš nám přijel naproti k rašeliništi na Zlatou stoku a provedl s námi zhodnocení výletu v cukrárně Pohádka .

Trasa: Třeboň - po cyklo 1034 - Domanín - hájovna Kalinová - ŽTZ - rozcestí Na Třeboňské cestě - ZTZ - původně bylo plánováno na Barboře odbočit vlevo, ale mira.l odpoutal moji prozornost psím hřbitovem, takže jsme  neodbočili a pokračovali jsme dál po cestě zv. Kočárka až ke Zlaté stoce, kde jsme konečně zjistila, že jedeme jinudy... Ale neva, cesta to byla krásná - kolem rašeliniště Spálená Borkovna, kde se těží rašelina pro lázně - kolem rybníku Velké Stavidlo - po hrázi Opatovického rybníka - Svět - Třeboň - cukrárna Pohádka

Délka: cca 28 km - a dneska jsem je už zvládla bez výrazných obtíží

Fotodokumentace: moje a miry.l

No a kam večer s unaveným tělem?!? Kam jinam než do sauny a ze sauny rovnou do peří. Dneska jsem toho měla opravdu dost .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s kiwi a medem

oběd - vařené brambory s taveným sýrem, máslem a vařeným vajíčkem a pak kokosová roláda s broskví a jogurtovým přelivem

svačina - jablko (teda spíš mini jablko ) a vajíčko natvrdo a pak v cukrárně Pohádka kremrole, marcipánový dort a latté

večeře - toustový chléb se sýrem, uzený tolstolobik, okurka a rajče

pá 7. 11.

desátý den

nahoru

Dneska už jsem byla unavená od samého rána. Původně jsem měla mít volné dopoledne a chtěla jsem jet do Budějic, ale člověk míní... Zkrátka a dobře musela jsem trošku pracovat a navíc mi sestřičky přehodily dvě procedurky z odpoledne, tak jsem nakonec měla až do půl druhé docela slušnou hoňku . I oběd jsem musela zmáknout v poklusu - prostě žádné lázeňské poflakování .

09:45 podvodní masáž - ta se mi začíná móoooc líbit

11:40 mechanická masáž - tu můžu a před obídkem super

12:30 fysioterapie - to beru

12:45 fysioterapie - taky beru

13:30 pooperační tělocvik - trochu se protáhnout neuškodí

Tak a po cvičení jsem mohla konečně vydechnout a konečně zajet do Budějovic, ale velmi ráda jsem se zase vrátila zpátky do třeboňského vidlákova. V tom velkoměstě byl nějak moc velký šrumec. Ani dort v cukrárně nebyl nic moc - takové syntetické nic... Ale latté se pít dalo, naštěstí .

No a večer konečně bazén... Tahle relaxace se mi teda začala fakt líbit .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt a jabkový minikoláček a machtový minikoláček

oběd - filé se sýrem, vařené brambory s nivou a máslem, mrkvový salát s jablkem

svačina - nutridrink a potom latté a jogurtový dort (ale nebyl nic moc, taková syntetika - holt to nebyla cukrárna v Třeboni)

večeře - 2 mandarinky a vařené vejce na tvrdo a taky kousek uzené rybky a toustový chléb a 1/2 rajčete

so 8. 11.

jedenáctý den

Figar´s bar

nahoru

Tak dnes jsem původně plánovala jet s mirou.l a Kominíkem na Sport-life do Brna (diskuze "SPORT-life"), ale chlapci vyráželi v šest ráno a já musela v devět ještě na cvičení do bazénu, tak jsem zůstala "doma". Ale s ohledem na to, že celý den lilo jako z konve a podle zpráv byl Sport-life totálně přecpaný lidmi, mi nakonec vůbec nevadilo, že jsem nejela.

A můj relaxační program plně odpovídal počasí - po snídani a procedúře v klidu hodinku bazének, pak odpočinek, pak vycházka do Třeboně s obídkem v rybí restaurace Na Rožmberské bašta (měli tu výborný ovocný sypaný čaj a k obídku jsem měla candáta se zapečenými rybími vnitřnostmi - móoooc dobré), pak kávička ve Figar´s wine bar & Café, kde nabízeli 30 druhů kávy. Bylo to ale hodně velké zklamání. Prostředí bylo sice příjemné, ale to bylo asi tak vše. 30 druhů kávy se rychle smrsklo, když jsem zjistila, že nabídku tvoří espresso, latté, cappuccino a macchiato v několika známých variacích. Nabízený domácí jablečný koláč se pak smrsknul na obyčejný jablečný závin. Byl sice dobrý, ale těšila jsem se na koláč... No a vrcholem pak bylo, když do místnosti vběhla statná doga, důkladně oňufala stůl s kávou a mjí maličkost a servírce dalo dost práce, aby ji vlastníma (!!!) rukama zahnala zpět. Při představě, že tohle zvíře dlí v prostorách, kde se připravuje jídlo a servírka na něj sahá stejnýma rukama, jakýma mi závin připravovala, pak mě nějak přešla chuť...

Při procházce zpět k autu jsem slušně promrzla a tak jsem se hned naložila do sauny, no a po večeři jsem padla do postele a měla jsem dost... Odpočívat je prostě fuška ...

Dnes na mučidlech

09:00 cvičení v bazénu - po ránu rozhýbat tělo v bazénku, to byla docela parádička

snídaně - jogurt a koláček

oběd - z lázní balíček, ale Na Rožmberské baště rybí polévku a výborný Vodnický špíz = candát se zapečenými rybími vnitřnostmi, mňam

svačina - jablečný závin a latté

večeře - chléb s máslem a se sýrem, 1/2 rajčete, okurka

ne 9. 11.

dvanáctý den

nahoru

A protože odpočinku není nikdy dost, dneska jsem si ho naordinovala opět. Po snídani jsem si dala dvě hodinky v bazénu a pak opět na obídek do města. Tentokrát jsem chtěla navštívit vyhlášenou Šupinu nebo Šupinku, ale tyhle dvě restaurace mě totálně zklamaly. Restaurace malinkaté a pokud nemám rezervaci, nechytám se.

Nakonec jsem zapadla do restaurace U zámku, která mě zcela překvapila svým funkcionalistickým interiérem. Ten bych teda v historickém domě fakt nečekala . A vrcholem bylo, že nad jedním stolem bylo vymalováno fotbalové hřiště. Ochotný vrchní ale vše vysvětlil - fotbalisti hospodu vymalovali pěkně na zeleno, a tak si nad "svým" stolem vykreslili i fotbalové hřiště, na němž probírají fotbalovou taktiku . Ovšem vařili tu výborně - kapr na špeku byl super .

No a pak co jiného, než cukrárna . Dnes žádné experimenty, ale osvědčená Pohádka s kremrolí.

Lázeňské menu

snídaně - vánočka s máslem a džemem (jahodovým a meruňkovým)

oběd - z lázní balíček, ale v restaurace U zámku kapra na špeku a míchaný salát

svačina - kremrole a latté v cukrárně Pohádka

večeře - chléb se sýrem, 1 rajče, mrkvový salát

po 10. 11.

třináctý den

U Adolfa

nahoru

Hned ráno v sedm jsem dneska šupla do bazénu a snídani jsem dala až na osmou. Parááááááda . Dopoledne bylo trošku nudné - musela jsem zase trošku pracovat... Ale odpoledne jsem lítala z jedné procedury na druhou. Jen jsem si na třetí v rychlosti skákla do cukrárny U Adolfa na kávičku a zase jsem se vrhla do víru lázeňského léčení.

12:30 cvičení v bazénu

14:30 slatina

17:00 jóga

Z jógy jsem mazala rovnou na večeři a tam mě teda čekal šok - u stolu mi seděli 3 chlapi. Byla jsem najednou zmatená jak lesní fčela. Lekla jsem se, že jdu na večeři pozdě, ale servírka mě uklidnila, že mi je přidělili, prý abych se nenudila. Hmmmm, tak to teda fakt nevím... Zatím krafou jen o práci, páni letoví inženýři... Ale první efekt se okamžitě dostavil - pro 4 lidi je prostě ten stůl rozměrově malý. Takže lokty hezky k tělu a asi si budu muset zredukovat své dva hrnky čaje na jeden...

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s medem a pak jogurt s džemem - prostě mi po tom bazénku nějak vyhládlo

oběd - filé s rajčaty

svačina - kávový řez a žloutkový řez a presso s mlíčkem

večeře - chléb se sýrem a zeleninka - už docela klasika, ale dobrá

út 11. 11.

čtrnáctý den

Happy Cafe

nahoru

A jsem v polovině pobytu. Po té, co jsem jeden týden prožila v bolestném komatu mých zad a druhý ani nevím jak, jsem se najednou probudila v lázních. Xakru, těch druhých 14 dní se musím fakt náležitě užít .

10:00 slatinná koupel

11:00 klasická masáž

12:30 laser

14:00 jóga - ale tu jsem si odškrtla včera

A začala jsem hned, nač to odkládat - včera se mi podařilo zakamuflovat... teda pardon, odškrtnout dnešní odpolední hodinu jógy a tak jsem už v jednu odpoledne vzala kolo a vyrazila jsem na Cestu kolem Světa. Byl by také hřích sedět doma, protože bylo nádherné podzimní odpoledne . Je teda pravda, že jak mira.l, tak i Kominík tuto trasu NEPOVAŽOVALI za žádný výlet na kole a dost se mému počinu podivovali, ale já musím říct, že to byla nádherná cesta a mě tak akorát na odpoledne stačila. Taky než si člověk všechno cestou vyfotí, než si všechno prohlédne... Mira.l to prý jezdí za 20 minut, mě to trvalo o trošičku déle - asi 2 hodiny, ale zase můžu říct, že jsem ten Svět objela fakt důkladně .

Trasa: od "cyklogaráže" - přes centrum na hráz k Šustovu pomníku - Hotel Bohémia - kolem Světa k Šustovu pomníku - kavárna/cukrárna Happy Cafe - Hradeckou bránou ke Zlaté stoce - podél Zlaté stoky k Bertiným lázním - a přes město zpět do "cyklogaráže"

Délka: cca 15 km

Fotodokumentace

No a co s načatým večerem?!? Co jiného, než jít namožené svaly protáhnout do bazénu . A před večeří hodinka ve slané vodě fakt bodla .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s machtovým koláčkem

oběd - rýže s pestem a mrkvový salát

svačina - mandarinka, půl mrkve a pak v Happy Cafe latté, staročeský jablečný koláč s ořechy a makový sen

večeře - chléb s máslem, uzený kapr, vejce natvrdo, okurka a půl mrkve

st 12. 11.

patnáctý den

nahoru

Dneska jsem se hóoooooooodně snažila, abych vše zvládla už dopoledne a nakonec to také vyšlo .

07:00 klasická masáž

09:30 cvičení v bazénu

10:00 perličková koupel

A proč jsem všechno potřebovala zvládnout dopoledne?!? Protože odpoledne jsem měla možnost strávit v příjemné Kominíkově společnosti. Začali jsme výborným obídkem - maminka Kominíková prostě vaří na jedničku s hvězdičkou a ještě podtrženou . Navíc nám společnost dělala ještě Jindřiška, takže obídek byl nejen skvělý, ale i velmi příjemný .

No a pak jsme vyjeli na kolo. Teda dopoledne mírně sprchlo, ale tím se biker nedá rozházet. Naopak - déšť vzduch nádherně vyčistil a všude bylo liduprázdno . No a kam nás dneska kola zanesla?!? V plánu bylo testnout brodík na neděli a z jednoho brodíku byly nakonec dva a k tomu ještě nádherná trasička.

Trasa: od "cyklogaráže" - kolem Bertiných lázní - po ŽTZ - brod přes Lužnici, který Kominík přejel několikrát, já jen dvakrát - rozcestí Novořecká Bašta, kde jsme jeli vpravo - jakmile jsme narazili na ZTZ, vydali jsme se dál po ní - Rozvodí a druhý brodík, do kterého jsem sice statečně vjela a záhy jsem ho stejně statečně přebrodila pěšky - přes silnici - na první odbočce vlevo - na MTZ = Kočárka vlevo - hájovna Barbora, kde jsme se vydali pro změnu vpravo - Branná - ZTZ - crossík přes Brannskou dubinu, který byl fakt docela výživný - po hrázi Opatovického rybníka - po hrázi Světa - centrum a občerstvení v cukrárně Happy Cafe - a kolem Světa a lázeňským parkem zpět do "cyklogaráže"

Délka: cca 25 km

Fotodokumentace

Teda i když místama trošku sprchlo, výlet se úúúúúúúúžasně vydařil a oba jsme si ho parádně užili . Já pak ještě hupsla do bazénu, abych trošku prohřála a promasírovala svaly, no a pak už jsem jen odpočívala... a odpočívala... a odpočívala... .

Lázeňské menu

snídaně - jogut a machtový šáteček

dopolední svačina, protože obídek byl později - mrkev, 2 mandarinky a jedno maličkaté jablíčko

oběd - z lázní balíček, ale jinak naprosto výborný kapr na zelenině s bramborem a piškotová roláda se šlehačkou a rybízovým džemem - naprostá parááááááda

svačina - mrkev, 2 mandarinky a jedno maličkaté jablíčko

odpolední svačina - latté a dort latté a 4 čajíky ginger+lemon

večeře - tak tu jsem dneska už vynechala - prostě nebylo kam ji dát

čt 13. 11.

šestnáctý den

nahoru

Ráno se mi moc nechtělo vstávat a málem jsem i zaspala snídani. Ach jo, pár dní mi bylo dobře a teď už se zase dostavuje únava... Ještě že dnes nemám v plánu nic jiného než lázeňské procedúry...

09:20 mechanická masáž

12:30 slatinná koupel

13:20 klasická masáž

14:00 jóga

15:30 laser

No a po laseru jsem se odebrala do centra, kde jsem si dala v klídku kávičku a indiána a pak jsem si pospala v solné jeskyni, pak jsem dala ještě čajík a od sedmi jsem šla do kina na Mamma-Mia. Viděla jsem to sice už před odjezdem do lázní, ale  písničky ABBY můžu a docela ráda jsem se na ten film podívala znovu . No a pak jsem se přesunula rovnou do své postýlky. Moc se mi ale spát nedařilo, protože mě začaly bolet kyčle a to teda ne zrovna málo. Ach jo, rekonvalescence se přesunuje do bederní oblasti...

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s malinovou marmeládou a pak mrkev a dvě mandarinky

oběd - pečená štika s bramborem a žloutkový věneček

svačina - 2 mandarinky

večeře - z lázní balíček, ale jinak jsem dala v cukrárně indiánka a linecké kolečko a pak ještě "doma" vajíčko na tvrdo

pá 14. 11.

sedmnáctý den

nahoru

Tak tohle bylo z nejhorších rán tady v lázních. Moje bederní páteř je ve standardním předoperačním stavu, tzn. zatuhlá a nepohyblivá. Takže jakýkoli pohyb mi činil poměrně značné obtíže... Jediným plusem bylo, že se bolesti rozlévaly do obou stran pánve a do obou kyčlí rovnoměrně. Ale byla to jen malá útěcha...

Hned v sedm jsem se naložila do bazénu, abych se trošku rozhýbala. Pomohlo to a snídaně mi pak móooooc chutnala.

Ale poměrně velkým zklamáním pro mne byla fysioterapie. Bláhově jsem se domnívala, že mi zabloklou páteř odblokují, ale jen se mi dostalo zkonstatování, že se ta bederní páteř ani nehne a že mám odpoledne cvičit s menší razancí, abych si ji nedorazila komplet. Fakt paráda . No ale aby fysioterapeutce zase nekřivdila, přece jenom mě naučila uvolňovací cviky, tak jsem je párkrát přes den praktikovala.

08:30 fysioterapie

08:45 fysioterapie

13:00 podvodní masáž

13:30 pooperační tělocvik

Odpoledne jsme s mirou.l vyjeli ještě rychle do Střáže a do Novosedel nad Nežárkou, abychom zjistili možnost hospod při zítřejším výletu a pak už se jen čekalo na "14" Penzionu Sport, až přijedou NaKoláci .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt, tvorhovo-makovo-pidlový koláč a kávový banánek

oběd - bramborová kaše s nivou, mrkvový salát, 3 máslové šátečky

svačina - mrkev a pomeranč

večeře - chléb s máslem a se sýrem, rajče a okurka

so 15. 11.

osmnáctý den

nahoru

Ráno jsem hned v sedm stála u malého bazénu a včasnost se vyplatila - mohla jsem si odcvičit hned teď. Pak jsem si vyzvedla snídani a pak jsem jela na Penzion za ostatními. Přípravy na odjezd probíhaly velmi dobře a tak jsem se před desátou odebrala do "bahna" . No a co pak s načatým dopolednem?!? Co jiného, než si dát trošku autocyklistiky, takže jsem vzala svoje modré autíčko a počkala jsem na peloton v Novosedlích, abych zajistila doplnění cukrů v podobě lízátek .

07:00 cvičení v bazénu

10:00 slatinná koupel

A pak už jsem jen čekala do odpoledne, kdy jsem vzala kolo a vyrazila ostatním naproti. Bylo nádherné slunečné podzimní odpoledne. To počasí jsme si fakt vymodlili. A peloton jsem potkala těsně u výjezdu ze Stráže nad Nežárkou a dál už jsem se účastnila programu s ostatními .

snídaně - koláček a maková bábovka od Kominíkovi maminky

oběd - z lázní balíček, jinak už si to nepamatuju , ale viděla bych to na chlebík se sýrem nebo pomeranč

svačina - mandarinka a balíček bonbónů

večeře - z lázní balíček, jinak výborné špenátové nudle s lososem

ne 16. 11.

devatenáctý

nahoru

Ráno v sedm jsem hupsla s Milanem a Burajdou do bazénu, pak jsem si vyzvedla snídani a společně jsme se přesunuli na Penzion. No a celý den jsem dnes strávila s ostatními na cestách kolem Třeboně .

Lázeňské menu

snídaně - 3 kousky vánočky s máslíčkem a džemíkem (meruňkovým, jahodovým a pak višňovým) a poslední kousek makový bábovky od Kominíků

oběd - původně to měl být kapr na bylinkách, ale poněkud smrděl, takže se oběd smrsknul jen na 4 půlkrajíce chleba se solí a 2 konvice ovocného čaje

svačina - latté, dort s lesním ovocem a domácí koláč s jablky a ořechy v Happy Café

večeře - úhoř na jehle s uzeným a hříbky a řecký salát

po 17. 11.

dvacátý den

nahoru

Hned ráno jsem opět provedla útok na malý bazén, abych si odcvičila cvičení. A vyšlo to . No a pak už klasika - vyzvednout snídani a hurá na Penzion za ostatními .

07:30 cvičení v bazénu

No a odpoledne, zatímco ostatní šli provést závěrečné zhodnocení do restaurace Myslivna, já vyrazila ještě na kolo - prostě jsem toho nějak neměla dost .

Trasa: od "cyklogaráže" - kolem Bertiných lázní - kousek po ŽTZ - vpravo k rybníku Kaprový - hráz Opatovického rybníku - park u Schwarzenberské hrobky - hráz rybníka Svět - cukrárna Happy Cafe - lázeňským parkem Aurory na "vítr" - "cyklogaráž"

Délka: cca 8 km

snídaně - koláček

oběd - mandarinka a banán

svačina - malinový dort a latté

večeře - sýrový talíř

út 18. 11.

dvacátý první den

nahoru

Tak dneska ráno se mi téměř podařilo zaspat snídani. Za poslední 3 dny jsem chodila spát poněkud později a výsledek se dostavil. Já snad stárnu nebo co ...

09:00 slatinná koupel

10:00 klasická masáž

10:45 laser

No a co s tak dlouhým odpolednem?!? Co asi - vzala jsem kolo a vyrazila jsem rychle na výlet, protože počasí začíná povážlivě nabírat zimní ráz, tak si musím ještě užít podzimu, dokud to jde .

Trasa: od "cyklogaráže" - přes lázeňský park Aurory - hráz Světa - cyklo č. 1034 - Domanín a obídek - po silničce mezi rybníky přes usedlost Bašta - ZTZ - Branná - kousek směrem na Nové Hrady - za Brannou vpravo kolem těžby a zpracovny zahradnické rašeliny - hájovna Barbora - MTZ neboli Kočárka - hráz Opatovického rybníka - hráz Světa - cukrárna U Adolfa - "cyklogaráž"

Délka: cca 24 km

Původní trasu jsem podstatně zredukovala, ale i tak jsem najela v tom mrazivém dni docela dost.

No a co s namoženými svaly?!? Co jiného, než je šoupnout do sauny. Móooooooc pěkně jsem se prohřála a pak hurá do pelíšku a konečně jsem začala po tom 4denním maratónu odpočívat.

snídaně - jogurt a koláček

oběd - hovězí vývar s chlebem

svačina - žloutkový řez a jogurtový dort a presíčko s mlíčkem v cukrárně U Adolfa - tady fakt vaří výborné presso a navíc ho podávají v krásných kameninových hrnečkách

večeře - sýrový talíř

st 19. 11.

dvacátý druhý den

nahoru

Tak dneska jsem byla totálně K.O. NaKolácká návštěva a téměř 120 najetých km na mě dosedlo celou svojí vahou. Ještě že jsem měla dneska jen dvě procedúry. Jinak jsem se nezmohla na víc než se držet v dosahu postele.

08:00 perličková koupel

13:30 pooperační tělocvik

Nejdál jsem se dneska dostala do bazénu, kam jsem odpoledne dostrkala svoje zmožené tělíčko. Ale pokud si myslíte, že jsem šla plavat, tak byste prohádali. Dělat tempa byla již příliš velká námaha a tak jsem se plaveckému bazénu vyhnula obloukem. Za to lehátka, vířivčičky a podvodní masážičky byly dneska moje. Pěkně jsem se vybublala v bublinách, prohřála v páře a pospala jsem si na vyhřívaných kamenných lehátkách vedle páry. Tam jsem to teda fakt na pěkných pár minutek zalomila ...

snídaně - xxx

oběd - xxx

svačina - xxx

večeře - xxx

čt 20. 11.

dvacátý třetí den

nahoru

A krize je šťastně zažehnána - pokud tedy pominu ten monolit, co mám místo zad . Ráno už jsem byla docela ready, akorát jsem zase málem zaspala snídani. Dneska už musím jít spát nejpozději v deset, jinak zaspím i odjezd domů .

08:40 mechanická masáž

09:00 laser

09:30 slatinná koupel

10:40 klasická masáž

14:00 jóga

Dneska dopoledne jsem toho měla naloženo opravdu dost. To zase na zádíčkách zítra pěkně pocítím . No a po józe už se mi stýskalo po příjemné společnosti, tak jsme šli s mirou.l do cukrárny - tentokrát padl los na Adrii a pak do Akvária v Krčínově domě. Za 35,- Kč jsme viděli nějaké ty rybky, co můžeme potkat v našich rybnících a docela jsem se tam i vyblbli .

Foto: moje a od miry.l

A večer... - dneska byla sauna pro dámy, takže nebylo nad čím váhat a naložila jsem se do sauny. A můžu vám teda garantovat, že venkovní bazének už byl fakt dost ledový. Zamrzlý ale ještě nebyl, takže jsem do něj opravdu vlezla a dvakrát a bylo to fakt dóooooooooost příjemné. Pak se ale nelze divit, že jsem to v odpočívárně, pěkně zabalená do deky, zalomila na více jak půl hodiny. Jen doufám, že jsem nechrápala .

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s jahodovým džemem

oběd - kapr na zelenině s máslíčkem a sýrem a kávový banánek

svačina - mandarinka a pak lístkový řez se šlehačkou a trubička se sněhem - ta ale byla zrádně naplněna pařížškou šlehačkou, takže ji vyhrál mira.l. Místo toho jsem si pak spravila chuť lineckým kolečkem a třeným banánkem

večeře - 1/2 vejce, 1/2 rajčete, 2 plátky sýra, 2 copánky sýra a trošku okurky, jo a pak mandarinka

pá 21. 11.

dvacátý čtvrtý den

nahoru

Tak dneska jsem se probudila do deštivého dne, ale zádíčka dobrý .

08:15 fysioterapie

08:30 fysioterapie

10:30 podvodní masáž

13:30 pooperační tělocvik

No a odpoledne jsem pro změnu vydala do města nakoupit rodině lázeňské oplatky. Nejdřív jsem ale šupla do solný jeskyně a pak jsem ještě zapátrala po cukrárně. Našla jsem ještě jednu novou - Modrou slunečnici, ale jak jsem zjistila, ta je jenom zmrzlinová a navíc se teď nezmrzlinuje, resp. nelíže .

No a pak už klasika - bazén, večeře a šup do postýlky odpočívat. Lázně se mi blíží ku konci, tak ať si ještě trošku nebo radši víc odpočinu .

Lázeňské menu

snídaně - trojbarevný koláček s jogurtem

oběd - brambory s pestem a mrkvový salát

svačina - pytlík lekorek a šlehačkový dortík a třený banánek a pak ještě jedna jogurtová lázeňská oplatka

večeře - 1/2 vejce, kousek olejovky, kousek okurky a dva křehké chlebíky se sýrem

so 22. 11.

dvacátý pátý

nahoru

Když jsem se ráno koukla z okna, všude ležel bílý sněhový koberec. Nádhera, první sníh je tady a já se vůbec nemusím starat o úklid chodníků . Dopoledne jsem si odprocedúrovala a trošku jsem popracovala...

07:00 cvičení v bazénu

11:00 slatinná koupel

...ale odpoledne... S Kominíčkem jsme sebrali kola a vyrazili jsme ten první snížek otestovat. Dokonce vylezlo i sluníčko, takže bylo nádherné odpoledne. Jen ten vítr to trošku přeháněl - místy mi dalo dost práce udržet se na cestě. Ale aspoň nám pěkně vymaloval tvářičky do červena .

Trasa: od "cyklogaráže" - hráz Světa - hráz Opatovického rybníka - ZTZ - Brannská dubina - kousek po silnici a vlevo do polí -  přes mostek a vpravo podél stoky... jenže to nebyl ten správný mostek, což jsme zjistili asi po kilometru jízdy úžasně rozbahněnou cestou - zpět a druhý mostek přes Zlatou stoku a tentokrát to byl ten správný mostek, takže jsme se konečně vydali tou správnou cestou vpravo podél stoky. Byl to slušný terének , ale všude kolem byla nááádherná příroda - aqadukt jsme našli bez obtíží - ještě kousek podél stoky a vyjeli jsme na MTZ = Kočárka - na křižovatce vpravo na ZTZ - vlevo cestou Široká alej, která byla nejen široká, ale i děsně dlouhá a nudná. Ale zvládli jsme to - po ŽTZ mezi zahrádkama - náměstí -  cukrárna Happy Cafe - "cyklogaráž"

Délka: cca 15 km

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s banánem a koláček

oběd - dva pufíky s lučinou, 2 banány, hrst želé bonbonů

svačina - větrník a palačinka se špenátem a nivou a latté a vanilkový krémový nápoj

večeře - vejce, rajče, kousek okurky, sýr a hrst želé bonbonů

ne 23. 11.

dvacátý šestý

Prostě LANDŠTEJN ...

Ale byla to fakt parááááááááda ...

A Landštejn samotný mě teda zcela uchvátil. 3x jsem jela okolo v létě a ani jednou jsem tuhle monumentální zříceninu přes ty zarostlé stromy a keře neviděla.

Fotodokumentace: moje, od miry.l

Lázeňské menu

snídaně - vánočka, máslíčko a džemík (jahody a meruňka a višně)

oběd - banán a kremrole a vaječný krém

svačina - pečený losos a šopský salát

večeře - horké maliny a vaječný krém - ten jsem si teda vysloveně oblíbila, to je fakt mňamka. A co to vlastně je?!? No, je to vlastně takové husté šodó, ale bez alkoholu .

po 24. 11.

dvacátý sedmý

nahoru

Dopoledne jsem strávila mezi procedúrami a notebúkem. Jo, už se mi to plné nasazení blíží...

08:30 perličková koupel

09:40 klasická masáž

17:00 jóga - musím si odcvičit tu minuloúterní, kterou jsem projezdila na kole

No a mezi tělocvikem a jógou jsem ještě rychle zaběhla nakoupit oplatky a oříšky a nějaké ty čaje - rodině se na mě sice údajně již těší, ovšem s autem plným dobrůtek mě uvidí rozhodně ještě radši .

A pak jsem ještě stihla jeden bazének. Musím té možnosti vylouhovat se v teplé slané vodě ještě využít . No a večer už začalo balení...

Lázeňské menu

snídaně - jogurt s višňovým džemem

oběd - bramborová kaše s nivou, vejce vařené natvrdo a hrst želé medvídků

svačina - makový koláček a šlehačkový chlebíček a mandlový kapřík a pressíčko s mlíčkem U Adolfa

večeře - sýrová mísa, jako obvykle

út 25. 11.

dvacátý osmý

nahoru

Dopoledne už bylo celkem nudné - procedúry a balení. Těžko říct, co mi dalo víc zabrat . Ale zvládla jsem to - co mi také jiného zbývalo . Takže krátce před polednem už byl celý můj pokoj v kufrech...

08:00 slatinná koupal

09:45 laser

No a když jsem to všechno zabalila, zajela jsem ještě s mirou.I na poslední obídek do Happy Café, pak jsem naložila v "cyklogaráži" kolo, pak jsem přidala všechna moje zavazadla - byl jich nejen plný kufr, ale i zadní sedačky, no a pak jsem zamávala Auroře a...

snídaně - jogurtík s koláčkem

oběd - z lázní balíček, ale pak kousek uzeného úhoře a v Happy Café palačinku s tuňákem, rajčetem a olivou a latté a vaječný krém a tvarohový dortík - prostě závěr jak se patří

...a zazvonil zvonec a lázní je konec. Teď už se o ta svoje zádíčka musím postarat sama a doufám, že mi to půjde alespoň z poloviny tak dobře jako se mi o ně starali v Třeboni .