« na kalendář

19. - 21. července 2013

Zbraslavice s BBCC...

Poježdění na kole a pár oslav v blízkosti Kutné Hory chichichi.

Dokumentace:

Pátek 19. července 2013

Toni nenechal nic náhodě a s dostatečným předstihem jsme všichni mejlem obdrželi vyčerpávající pokyny a informace chichichi :
  • příjezd do Zbraslavic odpoledne, nejdříve se ubytujte v hotelu Svatý Hubert. Je rezervováno 5 pokojů a 2 apartmány. Cena po slevě je 400,- / osobu a den včetně snídaně.
  • na uskladnění kol je třeba se dohodnout s personálem hotelu, pokud se tam všechna kola nevejdou, je možné nechat několik kol u nás v garáži na chatě. To dořešíme na místě.
  • bylo by dobré, kdyby jste k nám mohli dorazit kolem 18:00, abychom si ještě užili teplého počasí na zahradě. Vzhledem k počtu účastníků a k příznivé předpovědi počasí budeme celou dobu venku.
  • prosím přineste si nějaký repelent, jsme hned u rybníka, komáři by mohli mít hody.
  • večer již může být chladno, nezapomeňte na teplejší oblečení.
  • Vezměte si též nějakou lampičku nebo čelovku, cesta nazpět do hotelu (cca 15 min. – 1 km) je neosvětlená. Sice má svítit ¾ měsíce, ale může být pod mrakem.
  • na večer připravíme studené občerstvení.
  • počítáme též s opékáním špekáčků na ohništi, které nakoupíme ve zdejší masně.
  • o pití je též postaráno, přivezl jsem nějaká vína z Rakouska, dále bude pivo a minerálka.
  • k večeru jsme se sjížděli do penzionu a pak k Tonimu a Radaně na chatu, kde už byl připraven plný stůl - bylo studené občerstvení, pivo, víno a minerálka chichichi,
  • opékaly se buřty na ohni,
  • teplé oblečení jsme nakonec nepotřebovali,
  • a na repelent jsme komplet všichni zapomněli,
  • nicméně to nevadilo a celý večer se slavilo a slavilo…
    • kolaudovala se rekonstruovaná chata Toniho a Radany. Musím říct, že Toni stále dokola trpělivě prováděl nové příchozí a vysvětloval co, kde a jak.
    • zapil se můj titul Bc., který by se mi ostatně bez pomoci Mamuta, Brtche a Pfyzika získával mnohem hůřeji… No hůřeji…, asi bych se to fakt musela naučit chichichi.
    • zapilo se narození Karla IV.
    • a předslavily se nekulaté narozeniny Mirka Špačka.
    Zkrátka bylo toho dost, ale zvládli jsme všechno chichichi.

Sobota 20. července 2013

Zbraslavice - Sion - Malešov - Kutná Hora
  • snídaně v penzionu byla trošku chaotická neboť personál se nás snažil nasunout do salonku, zatímco my jsme se usalašili na terase. Když jsme ale personál ujistili, že nemusí všechno stěhovat, že si do salonku dojdeme, tak jim to ani nevadilo. Ale úleva na jejich tvářích byla viditelná, né že né chichichi.
  • sraz u Toniho s Radanou byl na půl desátou a v podstatě jsme to všichni stihli. Odjezd byl ale trošku chaotický, protože zatímco my jsme sedli na kola a zamířili jsme směrem severním, Jirka s Dášou vzali vypůjčené elektrokolo a šli se učit jezdit k rybníku. Nedalo se nic dělat, nakonec je Toni škrtnul s tím, nechť se do Kutné Hory dopraví, jak umí chichichi.
  • Zabraslice - MTZ do Hetlína, což byla lesní cesta sem tam šiška, sem tam kořen, ale jinak pohoda.
  • Hetlín – ČTZ na Sion – tahle cesta už byla o trošku lepší, i když sem tam šiška ještě byla chichichi.
  • v Újezdu nás zaujalo hned u lesa stavení, kde pan majitel sušil tabákové listy na klasickém sušáku na prádlo. Listy byly pěkně přikolíčkované, srovnané jeden vedle druhého. Jo, hned na první pohled bylo patrné, že tady vládne muž. Lea nelenila a hned pána domu vyzpovídala, jakže si tabák připravuje a navíc se ještě vetřela za branku, aby si mohla přičuchnout chichichi.
  • Sion – myslela jsem, že tady uděláme zase společné foto, ale kromě mě, Brtsche a Mamuta se nikomu do rozvalin památného hradu nechtělo. A tak nová fotka " BBCC na Sionu" po 14 letech nevznikla…
  • měli jsme trošku časový skluz, takže jsme na chvíli opustili červenou a do Malešova jsme sjeli po silnici. Tady byla další zastávka na tvrzi Malešov u kolegy Jáji, který starou tvrz z přelomu 13. a 14. Stol. - rekonstruuje. Musím říct, že nadšení těch lidí je neuvěřitelné a výsledek jejich práce ještě neuvěřitelnější. Historická tvrz pod jejich rukama doslova ožívá. A co velmi oceňuji, to je snaha zachovat pradávné postupy jak v realizaci stavby, tak v úpravách interiérů.
  • z Malešova jeli bikeři zase po ČTZ, nebikeři po silnici a všichni jsme se sešli v Kutné Hoře v restauraci V Ruthardce, kde jsme se výborně najedli a napili. Velký úspěch měla zejména domácí bezinková limonáda a domácí okurková limonáda, která teda hodně připomínala šťávu z okurkového salátu, ale v horkém dni byla příjemně osvěžující.
  • z Kutné Hory jsme se zpátky trousili po skupinkách cestou dle vlastního výběru. Někdo jel vlakem, někdo po červené a někdo po některé ze silnic. Všichni jsme se zase sešli kolem sedmé večerní v salonku, kde jsme ještě jednou zapili veškeré oslavy a hlavně jsme připili Mirkovi k jeho nekulatinám. Tak na zdraví chichichi.
mě to dalo asi 46 km
teploty se šplhaly nad 30° C a slunce pálilo od časného rána.

Neděle 21. července 2013

Ráno už jsem se moc nezdržovala a po snídani jsem odjela směrem ku Praze. Díky všem za příjemnou společnost a zase někdy příště chichichi.

A jak bylo?!? Tak tady se připojuji k tomu poděkování chichichi.

Ahoj všem,
chci ještě jednou poděkovat za krásný víkend, hlavně pořadatelům Radaně a Tonimu za krásné chvíle v jejich nádherné chatě i organizaci celého víkendu a vám všem za přivítání Karlíka v tomhle složitém světě a také za dárkový nočník (alias koš), jehož obsah jsem já už ocenila, on ještě až za nějakou dobu :-)
Díky a na další akci ahoj........